Structurele relaties opbouwen met Inbound Marketing

[{"level":"2"}]
{"label":"Interesse?"}
[]

Interesse?

[[]]
{"text":"Heb je interesse in deze training? In principe verzorgen we deze training in-house bij jullie in de organisatie. Vul onderstaand formulier in om aan te geven dat je interesse hebt en om welke datum het wat jullie betreft zou gaan. Dan nemen we contact met je op om de details verder af te stemmen. "}
[]

Heb je interesse in deze training? In principe verzorgen we deze training in-house bij jullie in de organisatie. Vul onderstaand formulier in om aan te geven dat je interesse hebt en om welke datum het wat jullie betreft zou gaan. Dan nemen we contact met je op om de details verder af te stemmen. 

[{"default_value":"","validation":"","unique":"","mandatory":"true","has_placeholder":"true","source_type":""}]
{"label":"Naam","error_mandatory":"Dit veld is verplicht.","error_unique":"Deze waarde is al bezet.","error_validation":""}
[]
[{"mandatory":"true","unique":"","validation":"email","default_value":"","has_placeholder":"true","source_type":""}]
{"label":"E-mailadres","error_mandatory":"Dit veld is verplicht.","error_unique":"Deze waarde is al bezet.","error_validation":"Dit is geen geldig e-mailadres."}
[]
[{"mandatory":"true","unique":"","validation":"","default_value":"","has_placeholder":"true","source_type":""}]
{"label":"Telefoon","error_mandatory":"Dit veld is verplicht.","error_unique":"Deze waarde is al bezet.","error_validation":""}
[]
[{"mandatory":"","default_value":"","has_placeholder":"true","use_dropdowns":"","source_type":""}]
{"label":"Voorkeursdatum","error_mandatory":"Dit veld is verplicht."}
[]
[[]]
{"label":"Aanmelden"}
[]
Traditionele marketingmethoden maken steeds meer plaats voor inbound marketing. Hierbij speel je in op de behoeften van je doelgroep en bestook je nieuw publiek niet met betaalde advertenties, maar probeer je ze aan te trekken door middel van kwalitatieve content: van e-books en blogs tot infographics, video’s en meer. Tijdens deze training leren we je hoe je dit het beste kunt doen. Hoe je potentiële donateurs, leden, vrijwilligers of klanten kunt bereiken via social media en in zoekmachines, hoe je meer uit je landingspagina’s kunt halen met een goede contentstrategie en daarmee leads kunt genereren en converteren tegen lage tot geen kosten. Kortom: een theoretische en praktische basis om inbound marketing optimaal in te zetten.
 

Wie heeft er het meest aan deze training?

Iedereen die wil beginnen met inbound marketing of al enigszins grip op de stof heeft, maar nog niet precies weet het werkt en hoe ze het binnen hun eigen organisatie kunnen toepassen. Ben je er al mee bezig, maar loop je vast? Dan heb je er zeker ook wat aan!
 

Wat leer je allemaal?

Tijdens de training leer je waarom inbound zo interessant is, welke mogelijkheden er zijn, waar je begint, welke kanalen je allemaal kunt inzetten en hoe. Je komt vanalles te weten over content marketing, hoe je een content strategie opzet en uitvoert. We gaan het hebben over lifecycle marketing en hoe je publiek door een inbound marketing funnel leidt van vreemdeling tot ambassadeur. Hoe zorg je dat de juiste content op het juiste moment op de juiste plaats komt? Daarnaast gaan we in op SEO, buyer persona en vragen als: Wanneer werkt SEO het beste? Wat is de toegevoegde waarde van SEO?  Wat zijn persona? En hoe zet je buyer persona het beste in om leads aan te trekken, te genereren en hopelijk ook te converteren?  
 

Na deze training weet je:

  • Hoe je het beste kunt inspelen op de behoeften van je publiek;
  • Hoe je inbound marketing succesvol kunt inzetten op verschillende online kanalen;
  • Hoe je een content marketingstrategie kunt opzetten en uitvoeren;
  • Wat buyer persona’s zijn en hoe je ze kunt maken;
  • Hoe je customer of donor journeys maakt;
  • Hoe je kwalitatieve content, persona’s en journeys kunt inzetten om leads te genereren;
  • Hoe je het beste gebruik kunt maken van SEO;
Daarnaast zul je het een en ander te weten komen over conversie analyse, storytelling en lead nurturing.
 

Trainer Sabrina van der Gaag

Sabrina studeerde Communicatie en Media maar heeft altijd de drive gehad om dit in te zetten voor 'The greater good'. Met een bijbaan als straatwerver voor SOS kinderdorpen en stages in de cultuursector, zit non-profit en social good bij deze dame in haar bloed. Als generalist werkt ze hand in hand samen met je en pakt ze strategische en tactische vraagstukken graag aan, natuurlijk om de wereld een beetje beter te maken.

Maandelijkse inspiratie rechtstreeks in je inbox!

We houden je graag op de hoogte met interessante artikelen boordevol tips en tricks om online te excelleren!
x