Online strategie

[{"level":"1"}]
{"label":"Interesse?"}
[]

Interesse?

[[]]
{"text":"\u003Cbr \/\u003E\nAantal deelnemers: max. 10\u003Cbr \/\u003E\nDuur: ca 4 uur\u003Cbr \/\u003E\nLocatie: In company\u003Cbr \/\u003E\n\u003Cbr \/\u003E\n\u003Cstrong\u003EKosten: €1.995,-\u003C\/strong\u003E\u003Cbr \/\u003E\n(ex. BTW, inclusief adviesrapport na afloop) \u003Cbr \/\u003E\n\u003Cbr \/\u003E\nWe nemen graag de details met je door om de training op maat te maken voor jouw organisatie. Vul het formulier in, dan spreken we elkaar snel!\u003Cbr \/\u003E\n "}
[]


Aantal deelnemers: max. 10
Duur: ca 4 uur
Locatie: In company

Kosten: €1.995,-
(ex. BTW, inclusief adviesrapport na afloop) 

We nemen graag de details met je door om de training op maat te maken voor jouw organisatie. Vul het formulier in, dan spreken we elkaar snel!
 

[{"default_value":"","validation":"","unique":"","mandatory":"true","has_placeholder":"true","source_type":""}]
{"label":"Naam","error_mandatory":"Dit veld is verplicht.","error_unique":"Deze waarde is al bezet.","error_validation":""}
[]
[{"mandatory":"true","unique":"","validation":"email","default_value":"","has_placeholder":"true","source_type":""}]
{"label":"E-mailadres","error_mandatory":"Dit veld is verplicht.","error_unique":"Deze waarde is al bezet.","error_validation":"Dit is geen geldig e-mailadres."}
[]
[{"mandatory":"true","unique":"","validation":"","default_value":"","has_placeholder":"true","source_type":""}]
{"label":"Telefoon","error_mandatory":"Dit veld is verplicht.","error_unique":"Deze waarde is al bezet.","error_validation":""}
[]
[{"mandatory":"","default_value":"","has_placeholder":"true","use_dropdowns":"","source_type":""}]
{"label":"Voorkeursdatum","error_mandatory":"Dit veld is verplicht."}
[]
[[]]
{"label":"Aanvragen"}
[]
Wil je een succesvolle (ongoing) campagne lanceren om meer bekendheid te genereren, een sterkere relatie met je achterban te krijgen of meer donateurs te werven? In deze training leggen we samen met jou de strategische basis die hiervoor nodig is, om aan de slag te gaan. We werken vanuit jouw missie en creëren samen een geïntegreerde, data-driven aanpak, waar je resultaten mee boekt.

Wat zijn je doelstellingen, wie wil je hierbij betrekken en welke kanalen ga je inzetten? Tijdens deze training kijken we vanuit het hart van jouw organisatie naar de gewenste strategie. Vanuit daar kunnen we doorgaan naar de stap waar het eigenlijk om draait: je doelen werkelijkheid te maken.
 

Wat leer je?

Tijdens de training leer je over de diverse elementen en stappen van een geïntegreerde, data-driven campagne en hoe je je doelstellingen kunt bepalen en vertalen naar KPI’s. Je duikt in de kern van jouw organisatie om zowel jouw eigen behoeften te ontdekken, maar ook die van je relaties. Je leert welke stappen er nodig zijn om een campagne op te zetten en krijgt antwoord op vragen als ‘wat kan een goede campagne strategie voor jouw organisatie doen?’ Daarnaast zullen we ook ingaan op de verschillende soorten campagnes, de kanalen die die hiervoor nodig hebt en de tools om het gewenste resultaat te behalen.
 

Takeaways

  • Weet je hoe je een succesvolle (campagne)strategie kunt opbouwen;

  • Zijn je doelstellingen en uitdagingen helder;

  • Kun je de keuzes voor online- en offline kanalen en content strategisch onderbouwen;

  • Heb je een basis gelegd voor een concrete, geintegreerde en data-driven campagne;

  • Heb je een stappenplan om de campagne uit te voeren.
     

Voor wie is deze training?

Ben jij directeur, online marketeer of fondsenwerver, hoofd/medewerker communicatie of een vergelijkbare functie betrokken bij een non-profit of inhoudsgedreven organisatie die een strategische campagne wil ontwikkelen? Dan biedt deze training zeker uitkomst voor jou! 
 

Trainer Jeroen Houwen

Jeroen Houwen studeerde sociale geografie maar heeft al vanaf jongsaf een grote belangstelling voor alles wat met communicatie, internet en bedrijfsvoering te maken heeft. Binnen Gopublic geeft hij nu algemene leiding aan de teams en de organisatie. Buiten Gopublic is hij veel te vinden bij organisaties met inhoud om hen te helpen bij het vormgeven en implementeren van hun online strategie.  

Trainer Sabrina van der Gaag

Sabrina studeerde Communicatie en Media maar heeft altijd de drive gehad om dit in te zetten voor 'The greater good'. Met een bijbaan als straatwerver voor SOS kinderdorpen en stages in de cultuursector, zit non-profit en social good bij deze dame in haar bloed. Als generalist werkt ze hand in hand samen met je en pakt ze strategische en tactische vraagstukken graag aan, natuurlijk om de wereld een beetje beter te maken.

Maandelijkse inspiratie rechtstreeks in je inbox!

We houden je graag op de hoogte met interessante artikelen boordevol tips en tricks om online te excelleren!
x